Кошик
425 відгуків

Дякуємо, що обрали наш інтернет-магазин! Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день. ПН-ПН 09:00-19:00 СБ 09:00-16:00

+380 (97) 964-84-22
GoodTool

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути/обіняти непродовольчий товар належної якості протягом 14 днів з моменту оформлення покупки, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики. Для оформлення повернення/обміну товару зателефонуйте до менеджера компанії за номером телефону, вказаним у вкладці Контакти для уточнення даних для відправки. Перед відправкою товару: 1. Покладіть товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали. 2. Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення. 3. Чек надсилати не обов’язково. Повернення товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта». При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару. Якщо ви отримали не той товар, який замовляли або товар неналежної якості, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення. Як повертаються кошти за замовлення? Вартість товару повертається після отримання посилки від покупця та перевірки його споживчих властивостей і товарного вигляду. Для повернення коштів Ви можете обрати один з наступних варіантів: 1. На банківську картку (реквізити картки потрібно буде вказати при оформленні повернення менеджеру компанії). Кошти будуть перераховані Вам протягом доби з моменту отримання товару. 2. Готівкою у поштовому відділенні. Ви можете відправити товар з післяплатою ("наложеним платежем"). Кошти будуть відправлені Вам одразу після отримання посилки, але з вартості товару вирахується комісія Нової Пошти та послугу зворотного переказу коштів (2% + 20 грн).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner